tidsfördriv

KÄRLEK:
Är du kär just nu? - kanske;-)
Har du någon kille just nu? - typ
Har du dumpat någon? - ja
Har någon dumpat dej? - jies
Har du sagt att du gillat någon för skojs skull? - oseriöst,ja
Vem kysste du senast? - tobbe
Vem kramade du senast? - mamma
Är det okej att din kille hånglar med en annan tjej? - antagligen inte

SKOLA:

Är du duktig i skolan? - jo det är jag
Har du bra betyg? - ja
Har du fått göra om ett prov någongång? - kommer inte ihåg,isf inom no,men inte vad jag minns
Har du fått ett bra resultat på ett prov? - jo
Sköter du dej i skolan? - yes!
Har du tuggat tuggummi under skoltid? - haha ja?
Haft mobilen på lektionstid? - självklart
Fått skäll av en lärare för att ha snackat i telefon? - nei

FAMILJ:

Hur många är ni i din familj? - 4
Du bor tillsammans med dina biologiska föräldrar? - jo
Trivs hemma? - jo!
Har rymt hemifrån för att du inte orkat med familjen? nej
Har skrikit och slagit din mamma? - skrikit har väll hänt,men aldrig slagit
Har fått en rejäl utskällning på sistonde? -  nope
Har kallat någon i din familj för diva, idiot, cp, osv.? - händer väll,fast oftast oseriöst
Du älskar din familj oavsett vad som händer? - ja

VÄNNER:
Du har vänner? - ja
Du brukar vara med? - amanda,felicia,julia,sanna mest;d haha
Vem/vilka var du med sist? - julia
Älskar du dina vänner hur dom än ser ut? - ja?
Är det okej att ha kill-kompisar? - haha men antagligen!
Har du pussat någon av dina kompisar? - jorå
Skulle du kunna döda någon av dina kompisar? - nej
Har du blivit av med någon vän på sista tiden? - jo,inget bråk bara glidit isär

UTSEENDE:
Du sminkar dej varje dag? - verkligen inte!
Putar med läpparna på kort? - haha nä
Använder foundation på läpparna? - använder inte foundation
Super dej packad varje helg? - klart,finns ju inge bättre!!
Du har kysst en tjej? - pussat,ja
Du plattar håret och har en typ av fjortisfrsyr? - plattar håret ibland
Ditt hår är knallblont? - big no!

ALKOHOL:
Har druckit alkohol? - jo
När drack du alkohol senast? - nyår
Vad var det för sorts alkohol? - cider
Brukar du dricka alkohol? - sällan
Har du druckit öl? - smakat
Tycker du om öl? - nej
Har du varit full? - ja

KRIMINELLT:
Är det okej att vara kriminell? - haha nä?
Vill du bli kriminell? - jag klarar mig
Varför gör du sånt här? - för jag vill
Skulle du sno en bil om du inte orkade gå hem? klart,gör inte alla det?
har du suttit i fängelset? - nä
Vill du hamna i fängelset?- nej tack

DÅLIGA TIDER:
Vart på dåligt humör den senaste tiden? - nä
När grät du senast? - Igår,för att jag skrattade för mycket
Du har gråtit över en kille du inte kunnat få? - nej,inte över en kille jag inte kan få.
Du har slagit ner någon? - ingen skulle falla av mitt slag,fast felicia har fått spö några gånger
Du har skadat någon med flit? - varje dag
Har du någon gång viljat döda någon? - ja
Vem bråkade du senast med? - mamma,mer tjaffs än bråk

ÖVRIGT:
Motto? - vet inte
Film? - alldeles för många
Musikgenre? - olika
Lyssnade senast på? - Jag och Linda lyssnade på anton och affe,haha jääävligt coola tjejer!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback