the winner takes it all.

Varit på stan med amanda idag, köpte ett vitt baslinne och en jeansskjorta, en godisåpse också. hehe. Kom hem och la mig och såg film med mamma och skönt var det för jag är helt slut, ont i huvudet och förkyld, min drog är nässpray som nu har tagit slut(!) jag kommer inte överleva natten. Iallfall,väntar på mat, fläskfile med potatisgratäng med en massa gott till, jag älskar mat. Linda,Dennis och Bobby kommer också hit:-)

Sen blir det bowling med Amanda och Julia,vet inte om Sanna också skulle följa det får vi se. Dom kommer inte ha en chans mot mig eftersom att jag är en oerhört stor talang inom bowlingen.Sen blir det nog mys hemma hos mig,det gillar vi! aja,blev lite mycket text. heido


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback