paus från pluggandet

~> Skriv 8 saker du ser fram emot:

* helg
* sportlov
* påsklov
* sommarlov
* sluta solander och börja backa
* pdol
* ta körkort
* tjejmilen(stockholm)

~> Skriv 8 sanningar om dig själv:
* Jag framstår ibland som trög för att jag frågar innan jag tänker efter.
* jag är duktig i skolan och har bra betyg.
* jag är livrädd för spindlar,då menar jag livrädd.
* jag är antingen arg eller glad,det finns inget mellanläge.
* jag oroar mig för småsaker
* jag hatar när folk skriker,speciellt tjejer.
* jag är nästan aldrig sjuk(bara för att jag skrev så kommer jag bli det)
* jag älskar att spela fotboll
 
~> Skriv 8 saker du brukar säga:
* men åh!
* hei
* får jävlat cp
* jag fattar inte
* du är så ful!
* okej
* ändå!
* vi säger väll så

~> Skriv 8 saker du har på dig nu:
* tofflor
* trosor
* bh
* morgonrock
* navelsmycke
* hårsnodd
* hårnål
*
~> Skriv 8 personer du utmanar att göra denna lista
* bryr mig inte så där jättehårt


Kommentarer
Linda säger:

Före det första

* Josefine du ÄR trög ;) !

2010-01-13 | 16:34:00
jossan säger:

ÄR jag inte alls;)

2010-01-14 | 17:26:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback