en sån där rolig

Tio frågor om dig själv:
Namn? - josefine pettersson
När fyller du år? - 13 maj
Några piercingar? - öronen och naveln
Vad har du på dig just nu? - hummelkofta och jeans
Vilken årstid är bäst? - men sommar
Hur ser den perfekta morgonen ut för dig? - hmm
Vad tycker du mest om hos dig själv? - att jag e fran,hehe
Vad är du bra på? -
Vem älskar du mest på denna jorden? - min hamster,må hon vila i frid
Sover du hellre själv än tillsammans med någon? - det beror på med vem,men oftast med någon


10 frågor om dina vänner:
Vem vet allt om dig? - Julia
Vem är den roligaste av dina vänner? - svårt att välja en,men när jag var med cajsa så var det iaf hon!
Vem är snyggast av dina vänner? - felicia är ganska mumsig;-)
Vem är mest partynisse? - F E L I C I A,hehe
Vem är den du helst har filmkväll med? - amanda e mysig
Vem av dina vänner är mest "devil"? - räven aka bitch, nä skoja bara. ingen
Du ska träffa en kille/tjej du tycker om, vem tar du med, om du tar med någon? - är helst med han själv först.

10 frågor om din familj:

Vem står dig närmast? - Linda
Har du bra kontakt med båda dina föräldrar? - jo
Vem är farligast i din familj? - hörredu,ingen
Vem ser roligast ut i din familj? - måste nog säga jag, nämen pappa kan få till det ibland. i b l a n d
Vem är coolast? - jag?
Har ni något husdjur? - nei
Vem har du mest gemensamt med? - Linda
Vem står för underhållningen? - lite olika
Vem sover du oftast med? - brukar sova hos linda ibland,men det är sällan
Roligaste kvällen med familjemedlem? - Linda


10 frågor om idag:
Vad har du gjort? - vaknat,skolan,tränat och tv
Har du varit glad idag? - yes:-)
Har du varit ledsen idag? - nej
Har du gjort något bra idag? - gjorde min egna mat;-)
Vad ska du göra nu? -  se klart one tree hill
Har du gjort något dåligt idag? - inte vad jag kan komma på
Vad har du ätit idag? - frukost,lunch & middag
Har du duschat idag? - nej,men snart
Är du trött nu? - inte så farligt
Vad händer imorgon? - skola,träning sen vet jag inte



SKOLAN:
Går du i skolan? - ja
Har du varit i skolan idag? - ja

ANNAT:

Hur mår du just nu? - bara fiiint
Har du mer än 2 bh:ar/toppar? - haha ja
Har du piercat dig? - ja,naveln och öronen.haha




TELEFON/MOBIL:
Vem ringde dig senast? - Mamma
Vem ringde du senast? - Linda
Vem sms:a till dig senast? - Tobbe
Vem sms:a du till senast? - Tobbe


ÖVRIGT:

Är du hungrig nu? - nej
Vad är klockan just nu? - 18.02
Vilka sidor på Internet är du inne på just nu? - facebook och blogg.se



FAMILJ:
Hur länge sen var det du träffa din morsa? - nån sekund sen
Hur länge sen var det du träffa din farsa? - igår kväll



ÖVRIGT:
Gillar du punk? - nej
Har du sminkat dig idag? - nej
Isåfall, vad för smink? -
Vad har du för bh/topp på dig just nu? - en bh
Hur ser den ut? - vit




MUSIK:
Lyssnar du på musik just nu? - nej
I så fall, vilken låt för tillfället? -
Vad gillar du för musik? - olika



KLÄDER:
Har du fler än 4 linnen? - men ja
Har du fler än 3 jeans? - ja
Har du fler än 5 tröjor? - ja
Har du resteröds-trosor? - nej
Har du en vit bh/topp? - ja
Har du en svart bh/topp? - ja

SMINK OCH HÅR:

Använder du mascara? - jo
Använder du Wax? -nej
Använder du ögonskugga? - väldigt sällan
Använder du kajal? - nej
Använder du hårspray? - inte så ofta
Använder du volymspray? - nope
Använder du mousse? - nej
Använder du deodorant? - ja
Använder du skinspray? - nej
Använder du parfym? - jo
Använder du läppglans/läppstift? - ibland
Använder du brunkräm? - nej
Använder du rouge? - ibland
Uppsatt hår eller hängande? - beror på,oftast hängande
Plattar/lockar du håret varje dag? - verkligen inte
Duschar du varje dag? - oftast
Målar du tånaglarna efter varje gång du duschat? - nej?


KÄRLEK:
Är du kär just nu? - det kan man nog kalla det;-)
Har du kysst någon de senaste 48 timmarna? - nei
Har du ett förhållande? - haha vet inte riktigt vad jag ska svara här,men typ
När går gränsen vid otrohet? - strul antar jag
Har du sagt till en person att du var kär i henne/honom när du inte varit det? - ja
Är du romantisk? - finns ingen mer romantisk än jag! hehe
Har du snott en kompis pojkvän/flickvän? - nej
Är du svårflörtad? - ibland
Har du gråtit framför någon du tyckt om någon gång? - ja
Vad hette din första flickvän/pojkvän? - första seriösa var väll erik tror jag
Hur länge höll det? - nån månad
Har du lekt med någons känslor? - inte med flit isf
Hur länge var ditt kortaste? - då jag inte vet
Vill du vara singel eller ha ett förhållande? - förhållande
Har du varit tillsammans med två samtidigt? - nei
Är du en bra pojk/flickvän? - det vet väll inte jag
Hur många har du varit kär i i år? - 2
Vem sov du senast bredvid? - jullan
Vem sa senast att han/hon tyckte om dig mer än som vän? - vill jag inte skriva här
Har du varit tillsammans med någon som du sen hade ett KK-förhållande med? - nej
När fick du din första kyss? - haha kommer inte ihåg
Hur gamla var dina föräldrar när de blev tillsammans? - jag vet inte:o
Har du någon gång velat ha ditt syskons pojkvän/flickvän? - men nej
Skulle du kunna tatuera in din kärleks namn på armen? - aldrig
Har du mest blivit dumpad eller dumpat? - dumpat
Vad gillar du för stil på tjejen/killen? - beror på


Kommentarer
caj säger:

du var också det roligaste av mina vänner när vi umgicks:) saknar dig! Tycker vi ska göra nått snart!

2010-01-31 | 18:02:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback