stan.

Nationella idag gick grymt bra, jag får nog behålla mitt mvg i svenskan iallfall. Sen efter skolan så for jag och mötte upp felicia på stan, köpte ingenting eftersom jag sparar till spanien, det är väldigt bra gjort för att vara mig.

Jag ville verkligen döda någon när jag kom hem idag,igår så hade jag sparat botten på en godispåse som jag hade tänkt att äta när jag kom hem, hade gått och verkligen längtat efter den hela dagen för jag hade sparat dom godaste. och sen när jag kommer hem så är allt borta! ( ni måste hålla med om att det är det värsta som finns. )


lillzlatan och lillbeckham (kommer du ihåg fellan?;)) ) haha


Kommentarer
beckham, den mindre säger:

Svårt att glömma ;)

2010-02-12 | 11:54:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback