jo ändå

1. Tre namn jag lyssnar till:

Jossan,jp,josefine

2. Någonting jag tycker om med mig själv:

varför är det alltid så svårt att komma på någonting bra?

3. Någonting jag inte tycker om med mig själv:

här är det mycket enklare.

4. Detta är jag rädd för:

spindlar och bli förlamad.

5. Tre saker jag vill ha varje dag:

fotboll,min familj och vänner

6. Tre saker jag absolut inte kan göra:

hålla spindlar, somna om det är ljust i rummet,  ha stökigt i rummet

7. Detta tycker jag om att göra:

vara med mina homies och spela fotboll

8. Detta vill jag göra just nu:

vad som helst som har med sommaren att göra

9. Bästa känslan:

att vara kär

10. Värsta känslan:

att vara orolig eller ledsen

11. Egenskaper jag gärna ser att min partner har:

rolig,lätt att prata med och söt

12. Är jag kär just nu?

ja

13. Jag vill gifta mig...

när jag blir äldre

14. Följande tre saker vill jag göra innan jag dör:

åka till USA, skaffa barn, och nå mer sånt där kul!

15. Min käraste ägodel:

jag har faktiskt ingen aning

16. Något jag vill ha i present:

pengar

17. Detta har jag på mig just nu:

sockar,underkläder,tights,linne och en kofta

18. Favoritkläder:

tights och sånt där mysigt

19. Favoritdjur:

hund

20. Följande musikstilar tilltalar mig mest:

oika

21. Favoritlåtar just nu:

lättare att säga fleraa

22. Roligaste/tråkigaste ämne i skolan:

tråkigaste är no, roligaste är svenska eller idrott

23. Stjärntecken:

oxen

24. En bok jag älskar:

14 år till salu

25. En film jag älskar:

skicka vidare,a walk to remeber,ps. I love you,

26. Tv-program jag gillar:

one tree hill och vänner

27. Favoritdoft:

när man bakar

28. Detta äter jag gärna:

nästan all mat så länge det inte är korv,men taco är gott!

29. Dricker helst:

juice,oboy eller saft

30. Favoritgodis:

Vet inte, äter inte godis just nu

31. Hit vill jag gärna åka på semester:

helst någonstans där jag aldrig har varit förut,typ frankrike eller japan!

32. Färg på mina ögon:

ingen aning faktiskt, grön/blå kanske

33. Min längd:

166 kanske,inte så stor koll där heller

34. Jag tror på:

mycket

35. Jag spelar:

fotboll

36. Person jag beundrar:

Felicia Vikström porsvägen 29,94138 piteå. bara för att hon är så himla fran! eller så iinte

37. Så här bor jag:

i ett gult hus

38. Antal döda krukväxter i hemmet:

tänkte skriva många innan jag såg att det stod döda,så inga får jag svara nu

39. Det här tänder mig:

jadu;-)

40. Det här gör mig avtänd:

jag kan störa mig på mycket saker ibland, men äcklig lukt är väll en sak

41. Favoritfärg:

många

42. Favoritcitat:

jag hatar såna här frågor,för jag svarar aldrig nå bra

43. En hemlighet jag vet:

att julia har en död katt under sängen

44. Bästa present jag fått:

har fått så mycket bra

45. Senast köpta skiva:

melodifestivalen typ

46. Det jag är mest nöjd över med mitt utseende är:

mitt lillfinger,helt klart!

47. Det jag är minst nöjd över mitt utseende är:

gillar inte min högra stortå så mycket..

48. Udda förmåga/egenskap:

jag är cynsk

49. Om jag vore ett djur skulle jag vara:

en gorilla

50. Vad lyssnar du på just nu?

Mammas vackra stämma

51. Vad har du gjort/ska du göra idag?

skola,sprungit med jullan och sånt där kul

52. Var är dina föräldrar födda?

eskilstuna och piteå

53. Vad är det senaste du installerade på datorn?

no idea

54. Vilken är din favoritrestaurang?

thai garden

55. När badade du i en pool senast?

hmm,brukar bara jacuzzi hos amanda,men det gills väll inte

56. Har du varit med i någon skolpjäs?

haha yes!

57. Hur många barn vill du ha?

ett,men två får väll gå

58. Vilken musikstil tycker du mest illa om?

hårdrock

59. Har du bestämt dig för vad du ska rösta på i valet?

vet inte,bryr mig inte

60. Vad har du för TV-kanaler?

i mitt rum så jag har jag dom jag mest ser på

61. Har du åkt moped någon gång?

nej,aaaaldrig

62. Har du busringt någon gång?

självklart

63. Har du fått felparkeringsböter?

haha jo

64. Har du hoppat/kan du tänka dig att hoppa bungy-jump eller fallskärm?

ja,fallskärm vill jag

65. Vilken är den plats längst bort som du har besökt?

hmm,vet inte vilket land som är längst bort av dom jag har varit i, haha

66. Har du en egen trädgård?

nope

67. Vilken är din favorit bland tecknade serier?

det kan man undra

68. Kan du alla orden i nationalsången?

sitter och sjunger den nu, så det visar sig

69. Badkar eller duschkabin?

olika

70. Vilken är den bästa film du sett senaste månaden?

har bara sett en massa skräckfilmer, så vet inte riktigt

71. Favoritpizza?

gillar inte pizza så mycket

72. Chips eller popcorn?

popcorn

73. Vilken färg på läppstift använder du?

svart!

74. Har du rökt jordnötsskal någon gång?

haha nej?

75. Har du någonsin varit med i en skönhetstävling?

nej

76. Apelsin- eller äppeljuice?

apelsin

77. Vem är den senaste som du åt ute med, vad åt ni?

Becca och emma

78. Favoritchoklad?

all choklad förutom mörk

79. När röstade du senast?

typ aldrig?

80. När åt du en hemodlad tomat sist?

hatar tomat

81. Har du vunnit en prispokal någon gång?

jo

82. Är du bra på matlagning?

ja,gick ut med mvg i hk, I got it from my mama

83. Klarar du att tanka själv?

yes!

84. Har du beställt något från något av de där shoppingprogrammen som går på reklamteve-kanalerna?

nope

85. Pepsi eller Coca Cola?

coca cola

86. Har du varit tvungen att använda uniform i något jobb?

nei

87. Vad var det senaste du handlade?

lite godis

88. Har du kräkts offentligt?

nej

89. Vill du helst bli mångmiljardär eller hitta den sanna kärleken?

hm svårt val,sanna kärleken antagligen

90. Tror du på kärlek vid första ögonblicket?


nej

91. Har du ringt något betalnummer?

nej

92. Kan man vara vän med sitt ex?

men ja

93. Vem var det du besökte på sjukhus senast?

Pappa när han låg i Umeå tror jag,jävligt längesen

94. Hade du mycket hår som liten bebis?

typ inge

95. Vad har du för meddelande på din telefon/mobilsvar?

inget

96. Vad har du i din väska?

inte så mycket nu faktiskt

97. Någon favoritsak du gör innan du går och lägger dig?

nej

98. Vad är du tacksam för idag?

mycket

99. Var hittade du den här listan?

Elins blogg

100. Tre personer jag vill ska fylla i denna enkät:

ingen,det var jobbigt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback