Dag 2-min första kärlek.

Här behöver jag inte ens tänka efter, min första kärlek är Olle. Jag har haft andra killar förut men jag har aldrig känt så här för någon. Jag har alltid haft jätte svårt för att bli kär, och har alltid varit rädd för att bli det. Men han är världens bästa pojkvän. Jag kan prata med honom om allt. Och det jag verkligen är glad för är att han har så himla bra tålamod, för jag vet att jag kan vara väldigt speciell i bland. Mitt humör kan variera från glad till arg på någon sekund men han förstår mig alltid. Vi har varit tillsammans i snart 9 månader men jag får fortfarande fjärilar i magen när jag träffar honom. Det jag älskar mest med honom är hans personlighet. Ibland kan han vara så grymt ful att jag dör av skratt men han kan också vara så himla mogen. Jag älskar alla kvällar vi legat uppe och bara pratat. Men det viktigaste av allt är att jag kan vara mig själv med honom. jag älskar dig.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback