julklapparna


fick en paradis i strumpan.

blixt till kameran

en ny morgonrock

fick min favorit parfym av olle

gratis sms i ett år

chokladask av farmor, fast det låg 700 kr i där också.

ett nytt värmeställ

pengar+500 som moster hade satt in på banken

presentkort. thai 400 kr och Bik bok 250 kr.

rikskuponger värda 1400 kr.

mössor och vantar

örhängen från snö. fick dom av olles föräldrar, dom var riktigt fina på!

en dunjacka, snyggare i verkligheten.

Förutom det här fick jag då alltså en kofta från lindex som jag har velat ha länge, och en röd t-shirt från lindex som också är jätte fin. Jag la inte in någon bild på dom för de blev jätte fula. Sen fick jag också tapetsering i rummet! ska och välja vilka det blir i veckan wihooo;-) jag är riktigt nöjd över julen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback