Dag 3-Mina föräldrar

Jag har världens bästa föräldrar som heter Kurt och Pia, kanske inte världens bästa namn men;-) haha. Tänker bara på när marcus var liten så sa hans mamma "Nu ska vi gå över till Kurt och Pia" liten som han var svarade han "men mamma, vi har ju en toa hemma?" wihihi lika kul varje gång, fast ne. Alla kanske inte fattar..

Iallafall, jag bor tillsammans med båda mina föräldar. Vi bråkar väldigt sällan fast självklart så finns det dagar då jag vill stypa dom. Jag kan prata med mamma om allting, och det gör jag också. Hon vet nästan allting om mig, och det är så jag vill ha det. Pappa däremot är inte alltid så seriös, och jag delar inte med mig av alla mina känslor och tankar. Ibland kan han vara som ett litet barn, jobbig, retsam och rolig! Men jag vet att båda mamma och pappa alltid kommer finnas där för mig, och stötta mig. Vet inte vad jag ska skriva nu, men jag har iallafall världens bästa föräldrar!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback