this is the start of something good.

dagen har rullat på som vanligt,är lika trött som igår men det får man ta när man är på ett dagis med 34 barn och alla vill ha ens uppmärksamhet hela tiden..haha:-)  jag funderar starkt på att fara in till stan och hyra film,orkar inte göra så mycket annat,ska även försöka somna lite tidigare ikväll.

idag när vi var ute så lekte några bar kurrigömma,och dom ville att jag skulle vara med så jag räknade med jesper.han var så söt,tyckte nästan lite synd om honom.
 
jesper:1,2,3,4,11,18,22.nu kommer jag!
(han vänder sig om och ser alldeles gråtfärdig ut.)
jesper:Fröken,alla dom andra barnen gömmer sig för mig,jag vill inte det.
Jag:men har du glömt bort att ni leker kurrigömma?
Jesper:ja,men jag vill ju inte att dom ska gömma sig för det..
Jag:haha,men det skulle du ha tänkt på innan.
Jesper:åh,så här bortglömd och nere har jag nog aldrig känt mig:(


han är så söt,han pratar så himla vuxet och gör alltid så man börjar skratta.


                                             Lova!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback