slitet.

när mitt alarm ringde i morse ville jag bara slänga mobilen i väggen och krypa ner igen under täcket där det var varmt och skönt,det här var en sån morgon som man verkligen bara vill ligga kvar och somna om.

idag var första praodagen på dagiset,dom är verkligen hur gulliga som helst men ibland känner jag att deras prat,skrik och skratt bara blir för mycket.men trots allt så trivs jag verkligen på dagis,det här är andra gången jag är på ett,och fler lär det bli.

nu ska jag gå ner och se några vänner avsnitt och sen ska jag försöka få tag på linda,kanske blir en springtur idag också:-)men eftersom mitt knä inte var på topp igår så får vi se hur det blir med den saken.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback