luleå.

sovit dåligt inatt tack vare en person, hehe.. så ont i huvudet och trött som fan var man när man vaknade.men jag älskar dig ändå!:-) har som sagt varit i luleå hela dagen, och jag fick även med mig 3 påsar hem. ett par mönstrade tights, en body och en tröja.

När vi kom hem så for cajsa hem till sig och jag for iväg till jullan för att vara med hon linda och linda, och där har jag varit tills nu. vi har sett film, pratat och spelat spel, mysigt:-)

men nu ska jag sova, och ta igen mina förlorade timmars sömn som jag miste inatt, haha puss!

hade ingen kamera med mig idag,så därför har jag inga bilder. bara några mobilbilder som suger men det får duga.

 



haha söta!


Kommentarer
Ida säger:

söta tjejjorna :)

2009-10-31 | 10:19:34
Anonym säger:

du är!:)

2009-10-31 | 15:51:05
Bloggadress: http://josefinepee.blogg.se/
Anonym säger:

hahah kul att jag är oseriös men ser typ seriös ut:o eheh ork it skriva cajsa där uppe, men det ärj ag iaf hehe

2009-11-02 | 21:33:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback