tidsfördriv.

Berätta fyra sanningar om dig själv:
1. jag kan inte somna till tv, och det ska helst vara kolsvart i rummet.
2. jag blir orolig för småsaker.
3. jag kan inte ha färgglada eller mönstrade sockar på mig, och hatar när andra har det.
4. jag är är livrädd för spindlar, och då menar jag verkligen livrädd.

Berätta fyra saker du gjort idag:
1. vaknat
2. varit på skolan
3. druckit oboy
4. suttit framför datorn.

Berätta fyra saker du har på dej just nu:
1. tights
2. tröja
3. sjal
4. sockar

Skriv ner fyra saker du hatar:
1. när någon väcker mig på morgonen
2. spindlar
3. när folk är jobbiga.
4. när folk inte håller det dom lovat.

Skriv ner fyra saker du älskar:
1. mina vänner
2. familjen
3. fotboll
4. att vara utomlans

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback