jag har alldeles för lite att göra.

PERSONLIGHET - JAG ÄR:

Smart:
jag har mina stunder
Långsam: ibland
Stressad: íbland
Tålmodig: nja
Djup: ibland där med
Öppen: jodå
Ärlig: jo
Positiv: oftast,men inte alltid!
Rolig: alltid
Ansvarsfull: jodå

VÄNSKAP - JAG HAR:
Svikit en kompis: inte vad jag kommer på nu,men säkert någongång
Förlorat en bästa vän: typ
Sagt att jag älskar en kompis: jodå
Sovit med en killkompis: jo
Sovit med en tjejkompis: nej aldrig!
Pussat en av samma kön: yes

Slagit en kompis: felicia ber om det!
En kompis som vet allt: det mesta,men nte allt!
Berättat hemligheter: jo

KÄRLEK - JAG HAR:
Blivit sårad: ja.
Haft stadigt förhållande: jodå
Krossat någons hjärta: jag vet inte,men hoppas inte det.
Gett någon ditt hjärta: nae
"Playat": det tycker jag inte
Sagt att jag älskar någon och menat det: ja
Sagt att jag älskar någon och ljugit om det: nja

FAVORITER:
Låt just nu: i'd rather be with you - Joshua Radin

Pryl: mobi
Film: har många favoriter
Bok: 14 år till salu, eller pojken som kallades det
Lärare i skolan: janne & sarah
Plats: vet inte riktigt
Frukt: melon

ÖVRIGT - JAG HAR:
Sytt: ja
Opererat mig: nja,typ
Cyklat omkull: alldeles för många gånger
Sjungit i duschen: jag gör det varje gång
Hoppat bungyjump: nepp
Fobi för något: spindlar, det värsta som finns!
Sett någon dö: nej,tur det!
Varit på begravning: jo
Sagt att jag hatar någon: ja

LIVET:
Svart eller vitt: vet inte
Rött eller blått: rött
Skriva eller tala: skriva ofc
Vatten eller cola: vatten
Nagelbitare: nej
Mobil eller mp3: mobil,antagligen
Snygg eller charmig: jag vet inte?

Lösgodis eller choklad: lös, men choklad är inte helt fel!
Frukt eller grönsaker: frukt
Film eller serie: beror på
Festa eller softa: det beror på vilket humör jag är på
Sommar eller vinter: sommar! men vinter är bra ett tag iaf
Fredag eller lördag: båda
Ljus eller lampa: ljus
Kärlek eller vänskap: vänskap
Bio eller hemmakväll: hemmakväll

HAR DU:
Snattat mer än 3 ggr: nej
Tagit pengar av dina föräldrar: säkert lite nångång,en jag frågar oftast:-)
Gjort illa dig själv med flit för att få ha snygga plåster?: haha nej?
Tyckt att en lärare är het: yes!
Tagit nakenbilder: haha nä
Kysst någon: jodå
Skänkt pengar till behövande, hur mycket? : jodå,nog har det väll hänt

Hjälpt någon som har druckit: jo
Skullcandy hörlurar: nepp

BRUKAR DU:
Skolka:
nej
Kolla på sexprogram, vilka: jo, så spenderar jag mina lördagskvällar!
Spana in dom av ditt eget kön: haha nej
Lyssna på samma låt 36645 ggr: nä,det tror jag verkligen inte
Bli röd som en tomat när du blir generad: nope
Ljuga varje dag: nej
Sminka dig mycket: nei, det tycker jag inte
Spela extra hög musik för att störa andra: haha, har väll hänt
Bli kåt av massage: alltid
Lyssna på hiphop: nei

VÄLJ:
Dator eller tv: båda
Kompisar eller flick/pojkvän: vänner är alltid bäst!
Falukorv eller grillkorv: inget av det!
En kompis som är rolig men dum eller en som är snäll men tråkig: rolig och snäll lät bättre!
Sexnoveller eller porrfilmer: jadu

HUR:
Bra är du i skolan på en skala 1-10: jävlat 10 om jag får ta bort matte och no;-)
Flirtar du: med allt och alla!..
Många ggr har du färgat håret: det vet jag inte
Dricker du te (mjölk, socker): det gör ja
Länge sover du på natten: 8 timmar, eller minde

VEM:
Av dina föräldrar gillar du mest: det vet jag inte
Köper dina underkläder: haha ingen av dom
Stör du dig mest på i din omgivning: dom flesta i min klass
Tog på dig sist: mami
Tyckte du synd om senast: jag vet inte riktigt
Fick du en kram av senast: mamma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback